فرماندار اصفهان: دفن شهید گمنام فرصت فرهنگی معنوی مناسبی است برای منطقه ای که شهید عالیقدر در آنجا دفن می شود

فرماندار اصفهان تأکید کرد: باید هیأت امنایی برای شهدای گمنام دفن شده تشکیل دهیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که به منظور تثبیت نقاط و شروع عملیات عمرانی تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام پارک قلمستان، پارک کوثر، پارک شهید رجائی، مجموعه فرهنگی هیأت فدائیان حسین علیه السلام، محله اصفهانک، محله حصه جنوبی و روستای حتم آباد برگزار شد، اظهار داشت: دفن شهید گمنام فرصت فرهنگی-معنوی مناسبی است برای آن منطقه ای که شهید عالیقدر در آنجا دفن می شود و با این نگرش باید جای جای استان و شهرمان را به این مهم اختصاص دهیم.

فرماندار اصفهان افزود: باید هیأت امنایی برای شهدای گمنام دفن شده تشکیل دهیم.

احمدی عنوان کرد: با محوریت سپاه و همکاری شهرداری مناطق ۲، ۳ و ۱۰ و یا بخشداری مرکزی و دهیاران اصفهانک و حتم آباد پیشنهادات خود را برای هیأت امنا ارائه دهند.

وی افزود: هیأت امنای یادمان شهدای گمنام متشکل از افراد حقوقی (نماینده سپاه، شهرداری، شورای اسلامی شهر و یا روستا، بخشدار مرکزی، دهیاری، بنیاد شهید، اوقاف و امور خیریه) و افراد حقیقی (نماینده از طرف خانواده معظم شهید در آن منطقه، یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، یکی از بانوان آن منطقه و جوان مؤمن انقلابی پای کار) است که لازم است در اسرع وقت پیشنهاد شوند.

 

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جانبازان سرافراز صالحی و قصری سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دو پا قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =