فرماندار اصفهان: داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای دریافت نتایج بررسی صلاحیت خود به فرمانداری مراجعه نمایند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: افرادی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده است، می توانند تا تاریخ ۲۴ آبان ماه اعتراض خود را به هیأت نظارت شورای نگهبان استان به صورت مجازی و تنها از طریق نشانی الکترونیکی https:keshvar.moi.ir  در قسمت《میز خدمت شورای نگهبان (سامانه داوطلب) اعلام نمایند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه برگزاری جلسه هیأت اجرایی انتخابات، عنوان کرد: از تعداد ۷۲۵ داوطلب ۲۷ نفر انصراف داده و باقی مانده آن توسط هیأت اجرایی در موعد مقرر قانونی بررسی شدند.

فرماندار اصفهان خاطر نشان کرد: هیأت اجرایی که متشکل از معتمدین محلی است جلسات منظم و مستمر خود را تا تاریخ ۱۸ آبانماه ، پس از ۱۳ نشست فشرده و طولانی مدت، بررسی صلاحیت داوطلبان را در مهلت قانونی به پایان رساند.

احمدی اعلام کرد: به داوطلبین اعلام خواهد شد طبق زمان بندی مشخص برای دریافت نتیجه بررسی صلاحیت خود به فرمانداری مراجعه نمایند.

وی در ادامه عنوان کرد: افرادی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده است، می توانند تا تاریخ ۲۴ آبان ماه اعتراض خود را به هیأت نظارت شورای نگهبان استان به صورت مجازی و تنها از طریق نشانی الکترونیکی https:keshvar.moi.ir  در قسمتمیز خدمت شورای نگهبان (سامانه داوطلب) اعلام نمایند.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =