فرماندار اصفهان: داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای دریافت نتایج بررسی صلاحیت خود به فرمانداری مراجعه نمایند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: افرادی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده است، می توانند تا تاریخ ۲۴ آبان ماه اعتراض خود را به هیأت نظارت شورای نگهبان استان به صورت مجازی و تنها از طریق نشانی الکترونیکی https:keshvar.moi.ir  در قسمت《میز خدمت شورای نگهبان (سامانه داوطلب) اعلام نمایند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه برگزاری جلسه هیأت اجرایی انتخابات، عنوان کرد: از تعداد ۷۲۵ داوطلب ۲۷ نفر انصراف داده و باقی مانده آن توسط هیأت اجرایی در موعد مقرر قانونی بررسی شدند.

فرماندار اصفهان خاطر نشان کرد: هیأت اجرایی که متشکل از معتمدین محلی است جلسات منظم و مستمر خود را تا تاریخ ۱۸ آبانماه ، پس از ۱۳ نشست فشرده و طولانی مدت، بررسی صلاحیت داوطلبان را در مهلت قانونی به پایان رساند.

احمدی اعلام کرد: به داوطلبین اعلام خواهد شد طبق زمان بندی مشخص برای دریافت نتیجه بررسی صلاحیت خود به فرمانداری مراجعه نمایند.

وی در ادامه عنوان کرد: افرادی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده است، می توانند تا تاریخ ۲۴ آبان ماه اعتراض خود را به هیأت نظارت شورای نگهبان استان به صورت مجازی و تنها از طریق نشانی الکترونیکی https:keshvar.moi.ir  در قسمتمیز خدمت شورای نگهبان (سامانه داوطلب) اعلام نمایند.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =