پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت ولادت فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه مبارک کرامت

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه اول ذی القعده در تقویم رسمی کشور ما با عنوان دهه مبارک کرامت نامگذاری شده است که یادآور همه خوبی ها، ارزش ها و کمالات انسانی و سرشار از معانی، ارزش ها ومفاهیم پرمعنا ،سازنده و ارزشمند الهی انسانی است.

دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می پیچد، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت فراهم می شود. این دهه، دهه ترویج معارف اهل بیت (ع) و فرصت مناسبی برای نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.

اینجانب، فرا رسیدن ایام ولادت فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه مبارک کرامت را به عموم شیعیان جهان بالاخص مردم مؤمن و شریف شهرستان اصفهان، تبریک عرض نموده، امیدوارم توفیق بهره مندی از فیوضات دریای فضل و کرامات این انوار الهی برای همگان میسر گردد.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =