فرماندار اصفهان یکی از مصادیق بارز مشارکت حداکثری در انتخابات را شناسایی ظرفیت های ۴۰۰ گروه شغلی مرتبط با دستگاه های اجرایی عنوان کرد

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه و جوان گرایی، بی طرفی در انتخابات، تمرکز زدایی و تشکیل ۵کمیته مشارکت، فناوری، پشتیبانی، امور اجرایی و آموزش در مناطق ۲۰گانه اصفهان را ازجمله مواردی برشمرد که تاکنون در نشست هایی با رؤسای ستادهای مناطق، مطرح و بر اهمیت اهتمام به آنها تأکید شده است.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست مشترک مسئولین اجرایی و نظارتی مناطق ۲۰گانه انتخابات اصفهان، با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری، اظهار داشت: امسال اصلاح قانون انتخابات نه تنها یک ظرفیت است بلکه آمادگی بیشتری را می طلبد.

فرماندار اصفهان افزود: ما تلاش می کنیم تا انتخابات پیش رو را با همدلی و برادرانه برگزار کنیم.

احمدی با اشاره به ۴ راهبرد «مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت» در انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تصریح کرد: بحمد الله تاکنون علیرغم بمب باران تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، گام های مؤثری پیرامون مشارکت در انتخابات برداشته شده که ان شاء الله با تلاش و همت همگانی اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق بارز افزایش مشارکت در انتخابات، شناسایی ظرفیت ۴۰۰ گروه شغلی مرتبط با دستگاه های اجرایی است که می توانیم از ۳ طریق مجازی، مکتوب و حضوری با این ۴۰۰ گروه شغلی و مجموعه های مردمی ارتباط برقرار نماییم، اضافه کرد: با توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و ارائه طرح های ابتکاری و خلاقانه می توانیم بستر لازم را برای افزایش مشارکت در انتخابات فراهم سازیم.

فرماندار اصفهان در ادامه گفت: اقدامات مؤثری با همکاری و تعامل با هیأت نظارت پیرامون رقابت، سلامت و امنیت انتخابات نیز انجام شده و این روند را با قوت بیشتری ادامه خواهیم داد.

احمدی به فرآیند اجرایی انتخابات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه و جوان گرایی، بی طرفی در انتخابات، تمرکز زدایی و تشکیل ۵کمیته مشارکت، فناوری، پشتیبانی، امور اجرایی و آموزش در مناطق ۲۰گانه اصفهان را ازجمله مواردی برشمرد که تاکنون در نشست هایی با رؤسای ستادهای مناطق، مطرح و بر اهمیت اهتمام به آنها تأکید شده است.

وی تأکید کرد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان در عین حال جوان گرایی در ستادهای مناطق و شعب، را باید مورد توجه ویژه قرار دهیم، چراکه جوان گرایی منجر به ابتکار خواهد شد.

فرماندار اصفهان افزود: ما در نظر داریم ابتکارات را در اخذ رأی، رویدادها و ایامی که به انتخابات منتهی می شود به گونه ای عملیاتی کنیم که همگان انتخابات را از خود بدانند و نتیجه آن ان شاء الله مشارکت حداکثری در انتخابات باشد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =