فرماندار اصفهان یکی از مصادیق بارز مشارکت حداکثری در انتخابات را شناسایی ظرفیت های ۴۰۰ گروه شغلی مرتبط با دستگاه های اجرایی عنوان کرد

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه و جوان گرایی، بی طرفی در انتخابات، تمرکز زدایی و تشکیل ۵کمیته مشارکت، فناوری، پشتیبانی، امور اجرایی و آموزش در مناطق ۲۰گانه اصفهان را ازجمله مواردی برشمرد که تاکنون در نشست هایی با رؤسای ستادهای مناطق، مطرح و بر اهمیت اهتمام به آنها تأکید شده است.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست مشترک مسئولین اجرایی و نظارتی مناطق ۲۰گانه انتخابات اصفهان، با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری، اظهار داشت: امسال اصلاح قانون انتخابات نه تنها یک ظرفیت است بلکه آمادگی بیشتری را می طلبد.

فرماندار اصفهان افزود: ما تلاش می کنیم تا انتخابات پیش رو را با همدلی و برادرانه برگزار کنیم.

احمدی با اشاره به ۴ راهبرد «مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت» در انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تصریح کرد: بحمد الله تاکنون علیرغم بمب باران تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، گام های مؤثری پیرامون مشارکت در انتخابات برداشته شده که ان شاء الله با تلاش و همت همگانی اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق بارز افزایش مشارکت در انتخابات، شناسایی ظرفیت ۴۰۰ گروه شغلی مرتبط با دستگاه های اجرایی است که می توانیم از ۳ طریق مجازی، مکتوب و حضوری با این ۴۰۰ گروه شغلی و مجموعه های مردمی ارتباط برقرار نماییم، اضافه کرد: با توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و ارائه طرح های ابتکاری و خلاقانه می توانیم بستر لازم را برای افزایش مشارکت در انتخابات فراهم سازیم.

فرماندار اصفهان در ادامه گفت: اقدامات مؤثری با همکاری و تعامل با هیأت نظارت پیرامون رقابت، سلامت و امنیت انتخابات نیز انجام شده و این روند را با قوت بیشتری ادامه خواهیم داد.

احمدی به فرآیند اجرایی انتخابات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه و جوان گرایی، بی طرفی در انتخابات، تمرکز زدایی و تشکیل ۵کمیته مشارکت، فناوری، پشتیبانی، امور اجرایی و آموزش در مناطق ۲۰گانه اصفهان را ازجمله مواردی برشمرد که تاکنون در نشست هایی با رؤسای ستادهای مناطق، مطرح و بر اهمیت اهتمام به آنها تأکید شده است.

وی تأکید کرد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان در عین حال جوان گرایی در ستادهای مناطق و شعب، را باید مورد توجه ویژه قرار دهیم، چراکه جوان گرایی منجر به ابتکار خواهد شد.

فرماندار اصفهان افزود: ما در نظر داریم ابتکارات را در اخذ رأی، رویدادها و ایامی که به انتخابات منتهی می شود به گونه ای عملیاتی کنیم که همگان انتخابات را از خود بدانند و نتیجه آن ان شاء الله مشارکت حداکثری در انتخابات باشد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =