فرماندار اصفهان: ما نیازمند هدایت، حمایت و نظارت ائمه جمعه در موضوعات مختلف هستیم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ائمه جمعه با بهره گیری از ظرفیت های خوب موجود، قرارگاه مشارکت و طرح منادیان انتخابات را در مناطقی که حضور دارند، تشکیل دهند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست کمیته مشارکت های همگانی انتخابات که با حضور مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان و ائمه جمعه شهرهای بهارستان، قهجاورستان، خوراسگان، سپاهان شهر، ملک شهر و رهنان برگزار شد، با اشاره به پیش بینی افزایش مشارکت همگانی در انتخابات یازدهم اسفند ماه، اظهار داشت: رقابتی شدن، اخذ رأی بدون نیاز به شناسنامه و صرفا با کد ملی و پیگیری مشارکت همگانی در ۴۰۰ گروه شغلی، ازجمله اهم اقدامات انجام شده و زمینه ساز افزایش مشارکت همگانی در انتخابات یازدهم اسفند ماه خواهد بود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه ما نیازمند هدایت، حمایت و نظارت ائمه جمعه در موضوعات مختلف هستیم، افزود: ائمه جمعه با بهره گیری از ظرفیت های خوب موجود، قرارگاه مشارکت و طرح منادیان انتخابات را در مناطقی که حضور دارند، تشکیل دهند.

احمدی تأکید کرد: ما باید به کمبودها، پیشرفت ها و راهکارها بپردازیم و با هماهنگی لازم نسبت به برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه در جهت رفع مشکلات مردم اقدام نماییم.

 

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =