فرماندار اصفهان: مجموعه های شهرداری نسبت به فعال کردن کمیته مشارکت همگانی در سازمان خود اقدام نمایند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اقدامات رسانه ای مجموعه های شهرداری در حوزه های مجازی و تبلیغات محیطی قابل تعمیم است که می توانی در شهرهای دیگر نیز از آنها استفاده کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست کمیته مشارکت همگانی با مجموعه های مختلف شهرداری اصفهان، تأکید کرد: سازمان های مختلف شهرداری نسبت به فعال کردن کمیته مشارکت همگانی در دستگاه های خود اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: اقدامات رسانه ای مجموعه های شهرداری در حوزه های مجازی و تبلیغات محیطی قابل تعمیم است که می توانی در شهرهای دیگر نیز از آنها استفاده کنیم.

احمدی با اشاره به اهمیت آموزش در برگزاری انتخابات، عنوان کرد: ما نیاز به آموزش برای اجرای انتخابات داریم و مجموعه های شهرداری نسبت به تعیین اماکنی جهت آموزش اجرای انتخابات اقدام نمایند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =