آموزش بیش از ۲۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی انتخابات در فرمانداری اصفهان

مسئول کمیته آموزش کارگروه امور اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اصفهان گفت: آموزش عوامل اجرایی انتخابات در سطح مناطق ۲۱ گانه مرکز حوزه انتخابیه اصفهان از ۱۴ بهمن ماه آغاز شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد سلیمانی صبح امروز در خصوص روند برگزاری آموزش عوامل اجرایی انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه اصفهان اظهار کرد: آموزش عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات اعم از رئیس شعبه، نایب رئیس، منشی، نماینده فرماندار و کاربران رایانه در سطح مناطق ۲۱ گانه مرکز حوزه انتخابیه اصفهان از ۱۴ بهمن ماه آغاز شده است.

مسئول کمیته آموزش کارگروه امور اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اصفهان افزود: این برنامه های آموزشی تاکنون برای ۲۲۵ نفر از نمایندگان فرماندار با احتساب ۱۹ ساعت آموزش، یک هزار و ۴۷۵ نفر از عوامل اجرایی شامل رئیس، نائب رئیس و منشی با احتساب ۳۸ ساعت آموزش و همچنین ۵۸۱ نفر کاربر رایانه با احتساب ۲۶ ساعت آموزش در حوزه انتخابیه اصفهان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این آموزش ها با محتوای آشنایی با قانون انتخابات، آیین نامه اجرایی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت تئوری ارائه شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش ها باید جنبه عملی نیز داشته باشد نحوه پلمپ کردن صندوق های اخذ رای، آشنایی با نحوه کارکرد دستگاه احراز هویت و تنظیم صورت جلسه برگزاری انتخابات نیز به صورت عملی توسط مربیان به عوامل اجرایی آموزش داده می شود.

سلیمانی تاکید کرد: تلاش شده آموزش ها به صورت کارگاهی و با توجه ویژه به بحث حضور و غیاب، برگزاری آزمون پایانی و نظرسنجی از دوره و مدرسین انجام شود.

وی ابراز کرد: در بازرسی از مناطق مختلف، شاهد اهتمام همه عوامل اجرایی و استقبال از برگزاری آموزش ها بوده ایم و با روندی که برنامه ریزی شده، تا پایان بهمن ماه آموزش ها در مناطق تکمیل خواهد شد.

مسئول کمیته آموزش کارگروه امور اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اصفهان بیان کرد: امید است، با تلاش های صورت گرفته در امر آموزش زمینه تحقق راهبرد سلامت انتخابات به معنای واقعی کلمه در سطح شعب اخذ رای حوزه انتخابیه اصفهان فراهم شود.

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =