فرماندار اصفهان، تبلیغات انتخاباتی ظرافت هایی دارد که می تواند برای جامعه امیدآفرین باشد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: برگزار کنندگان انتخابات متعهد شده اند که نسبت به نامزدها بی طرف باشند و هیچگونه جهت گیری علیه فرد یا افرادی نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه آشنایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با قوانین و مقررات تبلیغات، از اراده نامزدها برای حضور در عرصه انتخابات و تحقق مردم سالاری دینی تشکر کرد و گفت: در این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل بیش از دو برابر داوطلب تأیید صلاحیت شده داریم.

فرماندار اصفهان افزود: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از بالاترین رده انتخابات در شهرستان و حوزه انتخابیه اصفهان (هیأت نظارت و هیأت اجرایی انتخابات شهرستان) تا رده های پایین تر در مرحله بررسی صلاحیت ها و برای برگزاری انتخابات و تحقق مشارکت همگانی، متعهد شده اند و نامزدها نیز نقش اصلی و مهمی را در این راستا برعهده دارند.

احمدی تصریح کرد: تلاش کرده ایم زمینه رقابت درست و عادلانه نامزدها را فراهم سازیم.

وی افزود: جلساتی نیز با دستگاه های ذی ربط پیرامون تأمین امنیت انتخابات داشته ایم که ان شاء الله این مهم نیز محقق خواهد شد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه برگزار کنندگان انتخابات متعهد شده اند که نسبت به نامزدها بی طرف باشند و هیچگونه جهت گیری علیه فرد یا افرادی نداشته باشند، عنوان کرد: سلامت انتخابات را با بهره گیری از افراد باتجربه، آموزش پذیر و هماهنگی بین بخش های مختلفی که فرآیندهای انتخابات را برگزار می کنند، ان شاء الله تضمین خواهیم کرد.

احمدی افزود: علاوه بر اقدامات تبیینی برای افزایش مشارکت همگانی، تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات را در مناطق ۲۱گانه شهرستان و حتی شعب اخذ رأی، از بین مردم و معتمدین آنها تعیین کرده ایم.

وی به تعیین ۱۰۸۹ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند اشاره کرد و گفت: ۹۶۸ شعبه اخذ رأی برای شهرستان اصفهان و ۱۲۱ شعبه نیز برای ۴ شهرستان جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند تعیین شده است که ان شاء الله تعیین شعب بتواند بسترساز مشارکت همگانی در انتخابات باشد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه نشست هایی را در حوزه فرهنگی و تبلیغی پیرامون انتخابات داشته ایم که روز انتخابات به عنوان روز جشن انتخابات باشد، خاطرنشان کرد: رویدادهای فرهنگی، تبلیغی، ورزشی و هنری برای روز انتخابات در نقاط مختلف شهر و در مرکزیت شهر پیش بینی شده است که نشاط و شادابی ایام تبلیغاتی منجر به نشاط و شادابی روز انتخابات نیز بشود و شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رأی باشیم.

احمدی به برخی اقدامات انجام شده پیرامون برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر را به عنوان اعضای شعبه، نماینده فرماندار، عوامل اجرایی شعبه و بازرسین شعب در سامانه جامع انتخابات ثبت کرده ایم، آموزش ها در زمینه های مختلف آغاز شده و مانورهای اجرای فرآیندهای انتخابات نیز در تاریخ های مختلف انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: تبلیغات انتخاباتی ظرافت هایی دارد که می تواند برای جامعه امیدآفرین باشد که نامزدهای انتخابات بایستی توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.

فرماندار اصفهان به برخی بایدهای انتخاباتی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: رقابت انتخاباتی در چارچوب نظام باشد، به قانون اساسی و خط امام پایبند باشید، مرزها با دشمن کمرنگ نشود، در میدان سیاست صادقانه عمل کنید، به امنیت ملی پایبند باشید، انتخابات را وسیله ای برای ناامیدی دشمن کنید و اینکه انتخابات می تواند مایه اتحاد باشد، می تواند تشجییع کننده به سرعت عمل و پیشرفت باشد، ازجمله بایدهای انتخاباتی رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نامزدها، افزود: نیت هایتان را خدایی کنید برای قدرت نباشد برای خدمت باشد، انصاف را رعایت کنید، رقابت ها را منصفانه کنید، فقط آنچه می توانید انجام دهید به مردم بگویید، کار را با حماسه و شور و بدون چالش و منافرت پیش ببرید، نامزدها مردم را با واقعیت ها آشنا کنند، ذهنیت مردم را خراب نکنید، با مخالفان و معارضان خود یکسان رفتار نکنید، دیگران را تخریب نکنید، از بداخلاقی های انتخاباتی باید به شدت پرهیز کنید، اختلاف نظر را به تنازع نرسانید، از وعده های غیرعملی و خلاف قانون پرهیز شود، از بیت المال سوء استفاده نشود، در تبلیغات اصراف نشود، انتخابات ابزار قدرت طلبی نشود، بحث دل آزار برنده و بازنده را به کنار بگذارید و به اختلافات دشمن شاد کن دامن نزنید، ازجمله توصیه های رهبر فرزانه انقلاب به نامزدهای انتخابات بوده است که باید اهتمام ویژه ای به آنها داشته باشند.

 

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =