فرماندار اصفهان از تعیین ۹۷۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در شهرستان اصفهان خبر داد

فرماندار اصفهان گفت: بحمد الله با چینشی که انجام داده ایم، کار را به مناطق واگذار کرده ایم که در یک شبکه مردمی بسیار فعال و باانگیزه دنبال می شود و تاکنون موفقیت های بسیار خوبی نیز به دست آورده ایم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با هیأت اجرایی  انتخابات شهرستان، با اشاره به پیش بینی ۹۷۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شهرستان اصفهان، عنوان کرد: با همکاری هیأت اجرایی انتخابات، ۹۶۸ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه اصفهان، ۲ شعبه برای ارامنه، ۱ شعبه برای زرتشتیان و ۱ شعبه نیز برای کلیمیان پیش بینی و مصوب شده است.

فرماندار اصفهان افزود: براساس آراء دوره قبلی انتخابات، به جز نماینده فرماندار، هیأت بازرسی و ناظرین، تعداد اعضای شعب را ۵، ۷ و یا ۹ نفره تعیین کرده ایم.

احمدی تصریح کرد:  در این دوره از انتخابات، علاوه بر منطقه ۱۶ که شعبه سیار در آن مستقر خواهد شد، در دیگر مناطق نیز بنا به ضرورت در روز انتخابات شعبه سیار خواهیم داشت.

وی به تشکیل ۲۱ منطقه برای حوزه انتخابیه اصفهان اشاره کرد و گفت: بحمد الله با چینشی که انجام داده ایم، کار را به مناطق واگذار کرده ایم که در یک شبکه مردمی بسیار فعال و باانگیزه دنبال می شود و تاکنون موفقیت های بسیار خوبی نیز به دست آورده ایم.

فرماندار اصفهان با اشاره به جوان گرایی در چینش عوامل برگزاری انتخابات، افزود: میانگین سنی نمایندگان فرماندار و اعضای ستاد مناطق را نسبت به دوره های قبل، ۱۰ سال کاهش دادیم که این مهم باعث ایجاد ابتکار، انگیزه و تسریع در پیشبرد امور محوله شده است.

گفتنی است، در این نشست، دکتر طبیبی رئیس دفتر هیأت نظارت و عضو هیأت نظارت استان گزارشی از اقدامات هیأت نظارت ارائه نمود.

 

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 9 =