فرماندار اصفهان از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد. متن این پیام بدین شرح است: بسمه تعالی یوم الله ۲۲ بهمن  ماه یادآور به ثمر رسیدن بیداری و […]

SONY DSC

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

یوم الله ۲۲ بهمن  ماه یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت است.

امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر سیل خروشان ملت مسلمان ایران در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به پا خواهد خواست و عشق و ارادت خود را در پایبندی به آرمانهای نظام اسلامی به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان دعوت به عمل می آید که با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای والای شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق نموده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، توطئه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی را برملا سازند.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =