فرماندار اصفهان: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن باعث یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شعب سیار در منطقه ۱۶ مستقر می شود و دستگاه هایی که نیازمند شعب سیار هستند می توانند با مدیر این منطقه مرتبط شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن دهه مبارک فجر امسال در آستانه برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: امسال بایستی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پرشور تر برگزار کنیم و با تبیین پیشرفت ها و دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم، باعث امیدآفرینی در جامعه شویم.

فرماندار اصفهان افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن باعث یأس و نا امیدی دشمنان این مرز و بوم خواهد شد از این رو جشن ها و برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر را باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار نماییم.

احمدی به اهمیت تشکیل و فعال شدن کمیته مشارکت همگانی در انتخابات در دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل کمیته مشارکت همگانی در دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات برای کارکنان، خانواده های آنان و مخاطبین مرتبط با دستگاه های اجرایی و زیرمجموعه های آنان به صورت مجازی، مکتوب و حضوری است که بحمد الله تاکنون اقدامات مؤثری در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به تعیین ۹۷۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شهرستان اصفهان، عنوان کرد: با همکاری هیأت اجرایی انتخابات، ۹۶۸ شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه اصفهان و ۴ شعبه نیز برای دیگر پیروان ادیان الهی تعیین و مصوب شده است.

فرماندار اصفهان به تشکیل ۲۱ منطقه برای حوزه انتخابیه اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: بحمد الله با چینشی که انجام داده ایم، کار را به مناطق واگذار کرده ایم که در یک شبکه مردمی بسیار فعال و باانگیزه دنبال می شود.

احمدی با بیان اینکه انتخابات امسال رقابتی است، تصریح کرد: تاکنون صلاحیت ۲۸۸ داوطلب توسط شورای نگهبان تأیید شده است که احتمالا این آمار در روزهای آینده افزایش خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: شعب سیار در منطقه ۱۶ مستقر می شود و دستگاه هایی که نیازمند شعب سیار هستند می توانند با مدیر این منطقه مرتبط شوند.

فرماندار اصفهان پیرامون تبلیغات انتخاباتی نیز اظهار داشت: تبلیغات عمومی برای نامزدهای مجلس خبرگان رهبری بلامانع است و تبلیغات برای اصل مشارکت و قرار گرفتن امکانات دولتی در اختیار نامزدها یک الزام قانونی است که دستگاه های اجرایی بایستی مورد توجه ویژه قرار دهند.

گفتنی است، دستگاه های اجرایی در این جلسه، گزارشی را از اقدامات انجام گرفته پیرامون انتخابات ارائه کردند.

 

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =