پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت عید سعید مبعث

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن عید سعید مبعث را به مسلمانان سراسر جهان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن عید سعید مبعث را به مسلمانان سرتاسر جهان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

۲۷ رجب المرجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر رحمت و مهربانی ، پیامبر عدل و کرامت ، معلم کتاب و حکمت  حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست.

به شکوه و عظمت پیامبر رحمت و به یمن کرامت آن رحمتُ للعالمین قلبها به تسخیر در آمده و شعله های سرکش در ید قدرت او قرار میگیرند . پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امتها و نشانه های بشریت نور روشنائی و فضیلت را گسترانیده و هم اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است .

اینجانب فرا رسیدن مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین، اشرف و خاتم پیامبران را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسألت می نمایم.

                        محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

 

 

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =