پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام موسی کاظم (ع)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۵ رجب سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۵ رجب سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

۲۵ رجب سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) است. امام بزرگواری که در طول دوران امامت خویش برای تبیین و تشریح معارف و احکام الهی، کمک به مظلومان و محرومان جامعه و مبارزه با حکام ستمگر تا پای جان ایستادگی کردند.

تبلیغ دین الهی، گسترش فرهنگ اسلامی و مبارزه با حاکمان ظالم از جمله اقداماتی بود که امام کاظم (ع) در طول دوران عمر پربرکتشان برجای گذاشتند.

اینجانب سالروز شهادت جانسوز اسوه علم و تقوا، حضرت امام موسی کاظم (ع) را به همه مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، از خداوند منان قرار گرفتن در زمره شیعیان و پیروان راستین آن حضرت را مسألت می نمایم.

                                                                                                          محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پنج =