فرماندار اصفهان از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد. متن این پیام بدین شرح است: بسمه تعالی یوم الله ۲۲ بهمن  ماه یادآور به ثمر رسیدن بیداری و […]

SONY DSC

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

یوم الله ۲۲ بهمن  ماه یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت است.

امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر سیل خروشان ملت مسلمان ایران در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به پا خواهد خواست و عشق و ارادت خود را در پایبندی به آرمانهای نظام اسلامی به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان دعوت به عمل می آید که با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمانهای والای شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق نموده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، توطئه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی را برملا سازند.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت پس از تشییع و تدفین ایشان، روز جمعه در اصفهان برگزار خواهد شد و دستگاه های اجرایی با هماهنگی و هم افزایی یکدیگر از ظرفیت های خوب موجود برای دعوت عمومی از مردم برای شرکت در این مراسم استفاده نمایند.

۱ خرداد ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، شهادت جانسوز رئیس جمهور خدوم و مغتنم حضرت آیت الله رئیسی و شماری از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در مسیر خدمت به مردم را تسلیت گفت.

۱ خرداد ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =