پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام موسی کاظم (ع)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۵ رجب سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ۲۵ رجب سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

۲۵ رجب سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) است. امام بزرگواری که در طول دوران امامت خویش برای تبیین و تشریح معارف و احکام الهی، کمک به مظلومان و محرومان جامعه و مبارزه با حکام ستمگر تا پای جان ایستادگی کردند.

تبلیغ دین الهی، گسترش فرهنگ اسلامی و مبارزه با حاکمان ظالم از جمله اقداماتی بود که امام کاظم (ع) در طول دوران عمر پربرکتشان برجای گذاشتند.

اینجانب سالروز شهادت جانسوز اسوه علم و تقوا، حضرت امام موسی کاظم (ع) را به همه مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، از خداوند منان قرار گرفتن در زمره شیعیان و پیروان راستین آن حضرت را مسألت می نمایم.

                                                                                                          محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت پس از تشییع و تدفین ایشان، روز جمعه در اصفهان برگزار خواهد شد و دستگاه های اجرایی با هماهنگی و هم افزایی یکدیگر از ظرفیت های خوب موجود برای دعوت عمومی از مردم برای شرکت در این مراسم استفاده نمایند.

۱ خرداد ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، شهادت جانسوز رئیس جمهور خدوم و مغتنم حضرت آیت الله رئیسی و شماری از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در مسیر خدمت به مردم را تسلیت گفت.

۱ خرداد ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =