پیام تشکر فرماندار اصفهان از حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان در انتخابات یازدهم اسفند ماه

فرماندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی و با شکوه مردم شهید پرور اصفهان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی و با شکوه مردم شهید پرور اصفهان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ ، لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ

 کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی و بزرگ نمایی مشکلات یکی از ترفندهایی است که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات به کار بستند؛ چه افرادی که به عنوان نامزد در این میدان سیاسی پا به رقابت گذاشتند و چه مردمی که در پای صندوق های رای حاضر شدند و با انگشت خود بر دهان یاوه گویان کوبیدند. با وجود این هجمه ها و بمباران رسانه ای که برای تزریق دلسردی و القای ناامیدی در بین ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و در ادامه آن بی اعتماد سازی مردم نسبت به نظام اسلامی انجام می شد، روزهای پر شور انتخاباتی در کشور به پایان رسید و مردم با حضور خود در پای صندوق های رای روحی تازه در کالبد مردم سالاری دینی دمیدند و بار دیگر ثابت کردند که با هیچ توطئه ای از آرمان های ولایت و شهدا دست نخواهند کشید.

مردم شهر شهید پرور اصفهان نیز همانند سایر هموطنان با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق های رای نشان دادند که در سخت ترین شرایط رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت و در هر شرایطی به ندای نایب بر حق امام زمان خویش لبیک خواهند گفت که درود خداوند بر این مردم باد. امید است؛ منتخبان مردم قدرشناسی خود از این نعمت الهی و ولی نعمتان خود را به شایستگی ادا کرده و با چنین پشتوانه مردمی زمینه رفاه و رفع مشکلات عدیده را فراهم کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر مضایقه نکنند.

در پایان بر خود لازم می دانم از زحمات تمامی عوامل اجرایی، قضایی، نظارت و بازرسی، انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، پشتیبانی و تدارکات، هیئت نظارت و شورای نگهبان و اصحاب رسانه قدردانی کرده و توفیقات روزافزون همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.

             محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =