جشن انتخاباتی مردم اصفهان در میدان امام و پل خواجو/ اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در یازدهم اسفندماه

نشست هم اندیشی رویدادهای فرهنگی، هنری، ورزشی انتخابات ۱۱ اسفندماه در فرمانداری اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، نشست هم اندیشی رویدادهای فرهنگی، هنری، ورزشی انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان و نمایندگان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در دفتر فرماندار اصفهان برگزار شد.

در این نشست، اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی هنری و ورزشی از جمله گردهمایی مربیان و متربیان ورزش های صبحگاهی و زورخانه ای، اجرای گروه های سرود در میدان امام خمینی(ره) و پل خواجو در روز انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

علاوه بر موارد مذکور، اجرای برنامه های شاد و متنوع در شهرهای بهارستان، قهجاورستان، سپاهان شهر و روستاهای پرجمعیت شهرستان اصفهان مصوب شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =