فرماندار اصفهان از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

~

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز احیای روحیه ظلم ستیزی و نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات صهیونیسم جهانی است. این روز یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزاد سازی قدس از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

سال هاست که به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئله قدس و فلسطین به مهم ترین دغدغه جهان اسلام مبدل شده است، اگرچه در سایه سکوت مرگبار جوامع بشری و موضع منفعلانه آنان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطین فزونی یافته است. این امر وظیفه جامعه جهانی را در برابر این فجایع سنگین تر می کند چرا که رژیم اشغالگر قدس با عملکرد ددمنشانه خود ارزش های انسانی را نشانه رفته است و هر فرد صاحب تفکر و اندیشه به ویژه مسلمانان که پیرو آیین صلح و دوستی هستند می بایست برای حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خویش در عرصه گیتی تلاش کند.

بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان اصفهان، دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و با آرمانهای والای امام عظیم الشأن انقلاب (ره) بیعتی دوباره داشته باشند.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

 

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =