فرماندار اصفهان بر لزوم رعایت مر قانون در همه ی عرصه ها تاکید کرد

فرماندار اصفهان : فرمانداری و کمیته انطباق بی توجه به حاشیه های مطرح شده در فضای مجازی، صرفا به دنبال رعایت مر قانون است و در صورت مشاهده اشکالات احتمالی، تذکرات لازم داده خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها وظایف و تکالیفی را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: مقررات قانونی در قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی پیش بینی شده است و آیین نامه های داخلی در این خصوص وجود دارد.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: علت عدم حضور آقای صادقیان در جلسات علنی شورا، از رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان سئوال گردید تا طبق بند ۱ ماده ۹۴ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و ماده ۱۶ آیین نامه داخلی شوراها، علت غیبت و تأخیر ایشان مورد بررسی قرار گیرد که پاسخ دادند ایشان ۱ ماه مرخصی گرفته اند که این امر منع قانونی ندارد.

احمدی با بیان اینکه انشاء ا… بررسی جامعتری در خصوص ایشان و مسئولیتی که در تهران برعهده گرفته اند، انجام و نتیجه آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید، افزود: فرمانداری و کمیته انطباق بی توجه به حاشیه های مطرح شده در فضای مجازی، صرفا به دنبال رعایت مر قانون است و در صورت مشاهده اشکالات احتمالی، تذکرات لازم داده خواهد شد.

وی پیرامون تصدی همزمان آقای صادقیان در وزارت بهداشت و همچنین شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: درخواست کرده ایم که حکم صادر شده برای ایشان برای فرمانداری نیز ارسال شود تا طبق مواد قانون بررسی های لازم انجام و در کمیته انطباق شهرستان تصمیم گیری شود.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت ساماندهی متکدیان و پیشگیری از تکدیگری در اصفهان اظهار داشت: قانون وظایفی را برای دستگاه های مختلف تعریف کرده و بازدیدهای میدانی و هماهنگی های بین بخشی انجام شده و حرکت هماهنگی نیز آغاز گردیده است که انشاء ا… در آینده شاهد کاهش تکدیگری در اصفهان باشیم.

احمدی با تأکید بر اینکه به متکدیان و کارتن خواب ها باید توجه ویژه شود، افزود: جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان به طور مرتب در فرمانداری برگزار و هماهنگی های اجرایی لازم بین دستگاه های متولی امر برای ساماندهی و رسیدگی به این افراد انجام می گردد.

وی اذعان داشت: قانون جامع و نهاد هماهنگ کننده برای اجرای قانون برای بسیاری از پدیده های اجتماعی وجود دارد که باجدیت به دنبال اجرای قوانین مربوطه هستیم.

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یک =