پیام فرماندار اصفهان به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر یگانه بانوئی که در عرش الهی محبوب ملائکه مقرب، نور چشم رسول (ص) و عزیزترین انسان‌ها در پیشگاه ایشان و شبیه‌ترین مردم در رفتار و کردار به آن حضرت بود.
حضرت فاطمه (س)، معیار فضایل بود و اسوه ی عصمت که آیین محمد (ص) از استقامت سرخ این بانوی حق و حقانیت آوازه یافت و امت از مرام زیبایش، مجد. شهادت جانسوز ایشان، آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امرمسلمین است.
اینجانب فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اسوه بانوان عالم را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج)، و با پیروی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام بالاخص حضرت زهرا (س) بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =