بازدید فرماندار اصفهان از روستاهای مرغ گچی، قلعه شور و کیچی از توابع بخش مرکزی

فرماندار اصفهان در بازدید از روستاهای مرغ گچی، قلعه شور و کیچی از توابع بخش مرکزی، در نشستی با دهیاران و شوراهای اسلامی این روستاها، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر دیروز (سه شنبه) با حضور در بخش مرکزی، از روستاهای مرغ گچی، قلعه شور و کیچی بازدید و در نشستی با دهیاران و شوراهای این روستاها، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این ۳ روستا قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، خاطرنشان کرد: ما باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و تنها در جهت رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنان اقدام کنیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات و مطالبات بحق مردم و ظرفیت های خوب موجود در شهرستان افزود: باید با شناسایی ظرفیت های خوب موجود و تشخیص اولویت ها در سطح شهرستان، اقدامات مقتضی در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردم صورت پذیرد.

احمدی با بیان اینکه اذان مقدمه  نماز است، از دهیاران خواست در هنگام نماز مبادرت به پخش اذان در فضای روستا نمایند.

فرماندار اصفهان به عدم احداث مسجد و نمازخانه در برخی روستاها اشاره کرد و بر پیگیری احداث مسجد و نماز خانه در این مناطق با محوریت و پیگیری مسئولین مربوطه و با همکاری مردم تاکید کرد.

 

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =