پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فاطمیه روزهای غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

حضرت فاطمه (س)، بزرگ بانویی است که جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد. شهادت جانسوز ایشان، آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امر مسلمین است.

بدینوسیله، فرارسیدن ایام غمبار فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س)، اسوه بانوان عالم را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است در سایه سار الطاف حضرت ولیعصر (عج)، و با پیروی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام بالاخص حضرت زهرا (س) بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق باشیم.

                                                                                                                        

 

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =