پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت خجسته اعیاد باسعادت ماه شعبان

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان خصوصا پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده های معظم ایشان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان خصوصا پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده های معظم ایشان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

چه افتخاری والاتر از این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سید الشهداء(ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

بدینوسیله ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان خصوصاً پاسداران و جانبازان عالیقدر و خانواده های معظم ایشان، تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی همگان را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج)، و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیمودن راه شهدای عزیز، از درگاه ایزد منان، خواستارم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =