پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر گاه سخن از مفاهیمی چون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی، به میان می‌آید بدون تردید نام جمعیت هلال احمر به اذهان متبادر می‌گردد.

جامعه جهانی امروز پیش از همه چیز نیازمند معنویت و فرهنگ الهی – انسانی است و در این میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد با بهره گیری از آموزه های مکتب اسلام عزیز و سیاست های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت های بشردوستانه مردم مؤمن و انقلابی ایران، به عنوان یکی از ممتاز ترین جمعیت های ملی مورد توجه نهادهای بین المللی، نقش به سزایی در نهادینه کردن فرهنگ یادشده در گوشه گوشه ی دنیا ایفا نماید.

خدمت در جمعیت هلال احمر افتخاری بزرگ است و بحمدالله اعضای فداکار خانواده ی بزرگ جمعیت، ارزش این موهبت الهی را به خوبی می دانند و در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظات در کنار همنوعان خویش حاضر بوده اند و برای آسایش و رفاه آنان از آرامش و سلامتی خویش چشم می پوشند.

بدینوسیله، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان، تبریک عرض نموده، امیدوارم در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر(عج) و تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت داوطلبانه به همنوعان و جلب رضای باری تعالی، بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پانزده =