بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان از مرکز نگهداری و کاهش آسیب موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر

قاسمی تأکید کرد: معتادینی که در این مرکز نگهداری و بازتوانی می شوند پس از گذراندن دوران ۵ ماهه درمان نباید بی هدف در جامعه رها شوند؛ چراکه ممکن است مجدد در دام مواد مخدر گرفتار شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، علیرضا قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان از مرکز نگهداری و کاهش آسیب موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخددر واقع در جاده قلعه شور بازدید و از نزدیک در جریان روند کار این مرکز قرار گرفت.

قاسمی در حاشیه این بازدید، تأکید کرد: معتادینی که در این مرکز نگهداری و بازتوانی می شوند پس از گذراندن دوران ۵ ماهه درمان نباید بی هدف در جامعه رها شوند؛ چراکه ممکن است مجدد در دام مواد مخدر گرفتار شوند.

وی افزود: این افراد بایستی به مراکز یا سمن هایی معرفی شوند و مورد حمایت قرار گیرند تا روند بازتوانی آنها تکمیل گردد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =