پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی بوده که منبعث از آیات نورانی قرآن و احادیث گوهربار پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت و سرچشمه های زلال آموزه های دینی ماست که به یمن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جامه عمل پوشیده و امروزه هزاران نفر در کسوت مقدس این سمت اجتماعی به رتق و فتق امور مردم در جای جای میهن عزیز اسلامی مشغولند و کارنامه ای درخشان را در فرادید همگان قرار داده اند.

بی شک همراهی ، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات مردم ، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند، تبریک عرض نموده، امید است با استعانت از ذات اقدس الهی، ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهرستان اصفهان بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =