در نشستی با حضور فرماندار اصفهان، مسائل و مشکلات شهرک شهید کشوری بررسی شد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: بحمد ا… تاکنون گام های مؤثری در راستای رفع بخشی از مسائل و مشکلات شهرک شهید کشوری برداشته شده که در نظر داریم با همکاری بین دستگاهی و همراهی خوب ساکنین این شهرک، دیگر مسائل موجود نیز مرتفع گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در نشست جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهرک شهید کشوری با فرماندار اصفهان، مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان، آموزش، اسناد و خدمات شهری این شهرک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این نشست، عنوان کرد: از ابتدای کار مدیریت شهرستان در دولت سیزدهم تلاش نموده ایم از اقصی نقاط شهرستان بالاخص مناطق محروم بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات موجود بپردازیم که بازدید و رفع مشکلات شهرک شهید کشوری در دستور کار ما قرار دارد.

احمدی افزود: بحمد ا… تاکنون گام های مؤثری در راستای رفع بخشی از مسائل و مشکلات شهرک شهید کشوری برداشته شده که در نظر داریم با همکاری بین دستگاهی و همراهی خوب ساکنین این شهرک، دیگر مسائل موجود نیز مرتفع گردد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =