در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، معاونین هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان معرفی شدند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از اساسی ترین رویکردهای دولت سیزدهم، قرار گرفتن مسیر حرکت دولت بر روی ریل درست ولایتمداری و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه معاونین هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان، با بیان اینکه در فلسفه قیام حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) اصلی ترین محور توجه به امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با منکرات و ترویج معروفات است، اظهار داشت: حرکت حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) با تذکر امر به معروف و نهی از منکر و پیشگیری از منکرات و ترویج معروفات در جامعه اسلامی آغاز شد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه در مقابله با منکرات، منکرات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در اولویت است، افزود: انقلاب اسلامی ایران جلوه ای از نهضت امام حسین (ع) است؛ چراکه پایه و اساس حرکت حضرت امام خمینی (ره) منطبق بر نهضت عاشورا و حرکت حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) بود.

احمدی خاطرنشان کرد: افزایش معرفت نسبت به حرکت حضرت ابا عبد ا… الحسین (ع)، تبیین حرکت ایشان و گام برداشتن در این مسیر، ازجمله وظایف ما در ایام شهادت سید و سالار شهیدان است که در این خصوص بایستی از رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین رهنمودهای روحانیت معزز بهره بگیریم.

وی عنوان کرد: یکی از اساسی ترین رویکردهای دولت سیزدهم، قرار گرفتن مسیر حرکت دولت بر روی ریل درست ولایتمداری و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

فرماندار اصفهان افزود: انتظار داریم افراد در هر پست و منصبی که قرار می گیرند، بی توجه به حاشیه سازی دیگران با روحیه جهادی و انقلابی و تنها برای جلب رضایت مردم و خشنودی حق تعالی خدمت کنند و امور را به پیش ببرند.

گفتنی است در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، از خدمات علیرضا حسینی تجلیل و حمیدرضا تأملی به عنوان معاون جدید امور عمرانی فرمانداری اصفهان معرفی شد.

همچنین در این آیین، محمد احمدی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اصفهان معرفی شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =