فرماندار اصفهان : گرامیداشت هفته دولت، امسال متفاوت از سالهای گذشته برگزار میشود

همزمان با اولین روز از هفته دولت ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در بازدید از کتابخانه ولیعصر ضمن دیدار و گفتگو با دست اندرکاران این کتابخانه از بخشهای مختلف آن بویژه بخش روشندلان بازدید کرد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، همزمان با اولین روز از هفته دولت ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در بازدید از کتابخانه ولیعصر ضمن دیدار و گفتگو با دست اندرکاران این کتابخانه از بخشهای مختلف آن بویژه بخش روشندلان بازدید کرد.
فرماندار اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت : جهت گیری دولت انقلابی سیزدهم که از جنس مردم است ،در راستای آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
احمدی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دولت امسال متفاوت از سالهای گذشته برگزار میشود افزود:امسال در سطح شهرستان مدیران با حضور پررنگ خود در بین مردم، اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات مردم دارند و بیش از گذشته با الگو قرار دادن راه و منش شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به مردم اراده و تلاش دارند.
وی گفت : در اولین روز از هفته دولت توفیق حاصل شد تا در جمع دست اندرکاران این کتابخانه بویژه روشندلان فعال و تلاشگر این عرصه باشیم و امیدواریم این دیدارها منجر به حل مشکلات شود.
فرماندار اصفهان افزود : در این بازدید طرح های خوبی برای رفع مشکلات ارائه شد که انشااله با هماهنگی و هم افزایی دستگاههای متولی، شاهد زمینه سازی شکوفایی استعداد جوانان و روشندلان عزیز باشیم.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =