فرماندار اصفهان: تعامل، تفاهم و رعایت قوانین و مقررات بهترین رویکرد برای رفع مسائل و مشکلات مربوط به موقوفه های شهرستان است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اختلاف نظرهایی بر سر برخی از اراضی موقوفه شهرستان وجود دارد که بایستی با تعامل و همکاری بیشتر دهیاران، شوراها و اداره اوقاف و امور خیریه و برگزاری جلسات تخصصی مربوطه، اقدامات مؤثری در راستای رفع این مشکلات و کمک به شهروندان صورت پذیرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در نشستی با حضور فرماندار اصفهان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مدیران و دهیاران شهرستان، مسائل و مشکلات مربوط به موقوفه های شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در این نشست، عنوان کرد: تعامل، توافق و رعایت قوانین بهترین رویکرد برای رفع مسائل و مشکلات مربوط به موقوفه های شهرستان است.

وی افزود: اختلاف نظرهایی بر سر برخی از اراضی موقوفه شهرستان وجود دارد که بایستی با تعامل و همکاری بیشتر دهیاران، شوراها و اداره اوقاف و امور خیریه و برگزاری جلسات تخصصی مربوطه، اقدامات مؤثری در راستای رفع این مشکلات و کمک به شهروندان صورت پذیرد.

 

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =