فرماندار اصفهان تأکید کرد: تعیین محل دفن شهدای گمنام باید با لحاظ اقتضای شرایط و هدفمند باشد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: با همکاری دستگاه های ذی ربط و نگاه فرهنگی  دقیق، در اسرع وقت عملیات طراحی و احداث یادمان در محل دفن شهدای گمنام آغاز گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی پیرامون برنامه ریزی به منظور تدفین و ساماندهی یادمان های شهدای گمنام، با اشاره به اهمیت دفن شهدای گمنام در اقصی نقاط کشور، خاطرنشان کرد: دفن شهدای گمنام در اقصی نقاط مختلف کشور باعث انسجام بین نیروهای متعهد و انقلابی و همچنین تبیین پیام جهاد، استقامت، شجاعت، ایثار، ترویج معنویت و بخشی از تاریخ پرافتخار کشورمان بوده است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه تعیین مکان هایی برای دفن شهدای گمنام باید با لحاظ اقتضای شرایط و هدفمند باشد، افزود: بعضی از شهدای گمنام در مکان هایی دفن شده اند که به محل و پناهگاهی برای اقشار مختلف مردم تبدیل شده اند؛ از این رو باید توجه ویژه ای به محل یادمان شهدای گمنام داشته باشیم.

احمدی تأکید کرد: هیأت امنای شهدای گمنام قبل از دفن این شهدا باید تعیین شوند و در جلسه آتی، برنامه مدون یک ساله خود را ارائه نمایند.

وی افزود: با همکاری دستگاه های ذی ربط و نگاه فرهنگی  دقیق، در اسرع وقت عملیات طراحی و احداث یادمان در محل دفن شهدای گمنام آغاز گردد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =