حضور فرماندار اصفهان در منزل شهیدان والامقام فتاحی

فرماندار اصفهان عصر روز گذشته (شنبه) با حضور در منزل شهیدان والامقام سید ابوالفضل و سید اصغر فتاحی در منطقه ۷ اصفهان، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عالیقدر هشت سال دفاع مقدس، از نزدیک با خانواده معزز این دو برادر شهید دیدار و از ایشان دلجویی نمود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پی دیدارهای مستمر و هدفمند با خانواده های معظم شهدا که در راستای رفع مشکلات آنان انجام می گردد، عصر روز گذشته (شنبه) با حضور در منزل شهیدان والامقام سید ابوالفضل و سید اصغر فتاحی در منطقه ۷ اصفهان، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عالیقدر هشت سال دفاع مقدس، از نزدیک با خانواده معزز این دو برادر شهید دیدار و از ایشان دلجویی نمود.

فرماندار اصفهان در این دیدار، در جریان مشکلات خانواده معزز شهیدان فتاحی قرار گرفت و از مسئولینی که وی را در این دیدار همراهی می کردند خواست تا در اسرع وقت در راستای رسیدگی به مشکلات این عزیزان اقدام نمایند.

گفتنی است، شهیدان والامقام سید ابوالفضل و سید اصغر فتاحی در سال ۶۴ و ۶۵ در دو عملیات بدر و کربلای ۵ به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شانزده =