فرماندار اصفهان: توطئه های دشمنان علیه کشور ما فرصت هایی را به وجود آورده که از این فرصت ها باید برای بزرگداشت یوم ا… ۲۲ بهمن استفاده کنیم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: دستگاه های اجرایی بایستی خدمات و برنامه هایی را که به مناسبت یوم ا… ۲۲ بهمن ارائه می نمایند را به طرق مختلف من جمله از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت یوم ا… ۲۲ بهمن، با اشاره به پیام حضرت امام خمینی به مناسبت یوم ا… ۲۲ بهمن مبنی بر اینکه «۲۲بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است»، خاطرنشان کرد: آرمان های انقلاب اسلامی در این پیام حضرت امام (ره) مشخص است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه امروز همه دشمنان با توطئه های مختلف به میدان آمده اند تا مردم را از صف انقلاب و نظام جدا کنند، افزود: توطئه های دشمنان علیه مردم کشور ما فرصت هایی را به وجود آورده است که ما باید از این فرصت ها به بهترین نحو برای بزرگداشت یوم ا… ۲۲ بهمن استفاده کنیم.

احمدی تأکید کرد: گروه های مختلف مردمی را برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن ۲۲ بهمن فعال کنیم و بهترین خدمات را در زمینه های مختلف بالاخص حمل و نقل عمومی در این روز بزرگ به مردم ارائه نماییم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی بایستی خدمات و برنامه هایی را که به مناسبت یوم ا… ۲۲ بهمن ارائه می نمایند را به طرق مختلف من جمله از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی نمایند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هجده =