فرماندار اصفهان تأکید کرد: تصمیم در مدیریت بحران باید براساس اطلاعات صحیح و دقیق باشد

فرماندار اصفهان پیش بینی در بحران را بسیار حائز اهمیت دانست.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران شهرستان که پیرامون هماهنگی تعطیلات ایام نوروز و همچنین ایمنی ساختمان مجاور ایستگاه متروی عمان سامانی واقع در خیابان زینبیه و ایمنی ساختمان ارکیده شهر بهارستان برگزار شد، پیش بینی بحران را بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: بخشی از بحران ها قابل پیش بینی و بخش دیگری از آن غیرقابل پیش بینی است که در این خصوص دستگاه های متولی بایستی آماده باش بوده و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های متولی در زمان وقوع بحران ناشی از بارش های اخیر، افزود: بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از مدیران دستگاه های متولی و جانشینان آنان و حتی نیروهای لشکری تهیه و در اختیار اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار گیرد تا بتوانیم در زمان وقوع بحران احتمالی به راحتی با آنها مرتبط شویم.

احمدی تصریح کرد: تصمیم در مدیریت بحران باید براساس اطلاعات صحیح و دقیق باشد که در این رابطه با دوگانگی و یا مشکلی مواجه نشویم.

وی در پایان بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: اماکنی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند طبق قانون با آنها برخورد و پلمپ خواهند شد.

 

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =