فرماندار اصفهان بر ضرورت آموزش نانوایان تأکید کرد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: تحلیل ها و استدلال ها باید کامل و دقیق باشند تا بتوانیم در جلسات مربوطه حامی و مدافع نانوایان و مردم باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان، خاطرنشان کرد: هرکجا که ما در کارها منطقی و با مردم صادق باشیم و آنها را در تصمیم گیری ها دخیل کنیم، آنها بهترین همکاری و همراهی را با ما خواهند داشت.

فرماندار اصفهان با تأکید بر ضرورت آموزش نانوایان، عنوان کرد: دستگاه های ذی مدخل نسبت به برگزاری جلسات آموزشی برای نانوایان برنامه ریزی و اقدام کنند.

احمدی با بیان اینکه جلسات آموزشی می تواند علاوه بر جنبه آموزشی، دو اثر مثبت دیگر هم داشته باشد، افزود: این جلسات موجب می شود که ما از مسائل و مشکلات موجود بیشتر مطلع شویم و نانوایان نیز با دستگاه های ذی ربط بیش از پیش همراهی کنند.

وی تصریح کرد: اشکالات موجود بایستی احصاء و جمع بندی شده و جهت بررسی و پیگیری منعکس شوند.

فرماندار اصفهان افزود: بازرسی از نانوایی ها بایستی تقویت شود چراکه این بازرسی ها و تذکرات می توانند بازدارنده باشند.

احمدی تأکید کرد: تحلیل ها و استدلال ها باید کامل و دقیق باشند تا بتوانیم در جلسات مربوطه حامی و مدافع نانوایان و مردم باشیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =