همزمان با هفته دولت، ۱۲۰ پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان به بهره برداری رسید

همرمان با هفته دولت، ۱۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان همزمان با هفته دولت، ضمن تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به افتتاح ۱۲۰ پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت در شهرستان اصفهان، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت امسال، ۱۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۶۷۸ میلیون ریال، از محل اعتبارات ملی، ملی-استانی، استانی، منابع داخلی شهرداری ها و دهیاری ها، منابع داخلی دستگاه های اجرایی، سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی، در شهرستان اصفهان به بهره برداری رسید.
فرماندار اصفهان افزود: از این تعداد پروژه، ۶۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۴۴۹ هزار و ۷۳۶ میلیون ریال در روستاها و ۵۸ پروژه نیز با اعتبار ۵ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۹۴۲ میلیون ریال در شهرهای شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسید.
سیستانی با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار خدمت بی منت دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند و در جهت رفع مشکلات و ایجاد رفاه آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی افزود: سرافرازی انقلاب و نظام مرهون خون شهدا و ازخودگذشتگی و ایثارگری خانواده های ایشان و ایثارگران است که ما نیز باید ادامه دهنده راه و آرمان های والای آنان باشیم.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هجده =