پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز بزرگ خبرنگار

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفدهم مرداد روز بزرگ خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز بزرگ خبرنگار را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خبرنگاری یک شغل نیست بلکه رسالتی است در عرصه روشنگری،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد مردم یک جامعه و بار مسئولیت خبررسانی به طور شاخص و روشن بر دوش پرچم داران حوزه اطلاع رسانی است که نام گرانسنگ “خبرنگار” را برخود نهاده اند تا اهداف “تنویر افکار عمومی “و آگاهی بخشی “را پیگیری نمایند. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنان است. از این رو، حوزه خبر رسانی و موضوع روشنگری اجتماعی برای رشد و بالندگی مردم و پویایی جامعه و پیمایش مسیر صحیح تعالی بسیار با اهمیت و امری استراتژیک است.
اینجانب، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز بزرگ خبرنگار را به تمامی تلاشگران و دست اندرکاران این عرصه، در شهرستان اصفهان صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جانبازان سرافراز صالحی و قصری سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دو پا قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =