فرماندار اصفهان: نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در انتقال ارزش های دفاع مقدس بی بدیل و ستودنی است

فرماندار اصفهان تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نوجوانان و جوانان از اهمیت والایی برخوردار است و آموزش و پرورش باید نسبت به برنامه ریزی در این خصوص اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشأن (ره) حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.
فرماندار اصفهان افزود: تاریخ دفاع مقدس دارای اهمیت بسیاری است که سالیان سال می توان از این فرهنگ غنی برای پیشبرد امور استفاده کرد.
سیستانی با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگری ها و فداکاری های ایشان، اظهار داشت: ما باید با استفاده از روش های مختلف نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید اقدام نماییم.
وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نوجوانان و جوانان از اهمیت والایی برخوردار است و آموزش و پرورش باید نسبت به برنامه ریزی در این خصوص اقدام نماید.
فرماندار اصفهان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه « تکریم و بزرگداشت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، جزو وظایف حتمی ملّی ماست، علاوه بر اینکه توصیه مؤکد اسلام نیز هست»، تصریح کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس ذخیره تکرار ناشدنی انقلاب اسلامی ایران هستند و باید خاطره ها و تجارب نهفته در سینه آنان از دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود.
سیستانی افزود: نقش پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان نیروهای ارزشمند در انتقال از خودگذشتگی‌ها و فرهنگ دفاع مقدس بی بدیل و ستودنی است.
وی بر اهمیت تبلیغات دستگاه های ذی مدخل در هفته دفاع مقدس تأکید و عنوان کرد: دستگاه های ذی مدخل با همکاری یکدیگر نسبت به تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اقدام نمایند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + بیست =