در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، محمود صادقین به عنوان شهردار جدید شهر قهجاورستان معرفی شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شهر قهجاورستان مستعد رشد و توسعه طرح های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی است و باید بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران در این شهر فراهم گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تودیع و معارفه شهردار شهر قهجاورستان، با اشاره به آبادانی، آرامش و امنیت حاکم بر کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشور ما با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان به عنوان جزیره ای امن در بین دیگر کشورهای منطقه مطرح است.
فرماندار اصفهان بر اهمیت وحدت بین مردم و مسئولان تأکید کرد و افزود: امنیت حاکم بر کشور ما درگرو وحدت بین اقشار مختلف مردم و این امر ازجمله اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا باید گام های مهمی برداشته شود.
سیستانی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه ای بسیار مهم است، تصریح کرد: انشاء ا… بتوانیم با درک واقع بینانه از جایگاه خود، توفیق خدمت صادقانه به مردم را داشته باشیم.
وی به نقش شهرداری ها در خط مقدم کار و تلاش و خدمت به عموم مردم اشاره کرد و گفت: نقش و جایگاه شهرداری ها در ایجاد توسعه شهری و افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.
فرماندار اصفهان افزود: رضایتمندی شهروندان و دستیابی آنها به شاخصه های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، مستلزم تلاش و اراده جدی، تلاشگران عرصه مدیریت شهری است که با برنامه ریزی های علمی و اجرای دقیق آنها،، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم می سازند.
سیستانی از انتخاب شایسته شهردار توسط شورای اسلامی شهر قهجاورستان تقدیر و عنوان کرد: شورا می تواند یکی از عوامل مؤثر وحدت و مودت بین مردم و همه اعضا و ارکان حکومت و مدیریت در سطح شهر باشد.
وی تصریح کرد: شهر قهجاورستان مستعد رشد و توسعه طرح های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی است و باید بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران در این شهر فراهم گردد.
گفتنی است، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، محمود صادقین به عنوان شهردار جدید قهجاورستان معرفی و از خدمات سید مصطفی حسینی شهردار سابق این شهر تجلیل شد.

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =