فرماندار اصفهان بر همکاری بین بخشی برای برون رفت از شرایط کرونایی موجود تأکید کرد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: مهمترین راه برون رفت از این وضعیت انجام واکسیناسیون به صورت کامل در سطح شهرستان اصفهان بوده که این مهم مستلزم عزم و اراده جدی مردم و مسئولان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، با تأکید بر لزوم تمرکز برای برون رفت از وضعیت کرونایی موجود، اظهار داشت: مهمترین راه برون رفت از این وضعیت انجام واکسیناسیون به صورت کامل در سطح شهرستان اصفهان بوده که این مهم مستلزم عزم و اراده جدی مردم و مسئولان است.
فرماندار اصفهان افزود: همکاری بین بخشی نقش مؤثری در برون رفت از شرایط فعلی کرونایی شهرستان دارد.
سیستانی با بیان اینکه صدا و سیما تاکنون برنامه های خوبی را برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی درخصوص واکسیناسیون داشته است، تصریح کرد: علاوه بر صدا و سیما، از ابزارهای تشویقی دیگری باید برای تغقیب مردم جهت انجام واکسیناسیون استفاده شود.
وی تأکید کرد: صدور هرگونه مجوزی برای اصناف باید منوط به ارائه کارت واکسن باشد که این امر می تواند کمک شایانی به سلامت جامعه کند.
فرماندار اصفهان افزود: شهرداری ها دارای نقش محوری و کاربردی در خصوص فضاسازی و تبلیغات پیرامون توجه مردم برای انجام واکسیناسیون و مقابله با بیماری کرونا است و تاکنون اقدامات مثبتی در این راستا انجام شده که باید باجدیت بیشتری ادامه یابد.
سیستانی عنوان کرد: ادارات و سازمان های شهرستان مکلفند نسبت به ارائه شماره ملی پرسنل خود به منظور ارزیابی آنان به مراکز بهداشت اقدام و ظرف مدت یک هفته نسبت به واکسیناسیون پرسنلی که فاقد کارت واکسن هستند، اقدام نمایند.

مطالب مشابه

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: لازم است در کنار بیان مشکلات، ظرفیت‌های منحصربه‌فرد اصفهان نیز تبیین شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =