فرماندار اصفهان : باهم افزایی بین بخشی شاهد ارتقاء جایگاه اصفهان در تمامی عرصه ها باشیم

دیدار شهردار اصفهان با فرماندار اصفهان

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار شهردار اصفهان با ایشان،ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری بویژه در برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان گفت : فرمانداری اصفهان همواره در کنار شهرداری بوده و خواهد بود و انشاء ا… با همکاری و هم افزایی شاهد توسعه و آبادانی اصفهان باشیم.

فرماندار اصفهان همفکری و همکاری  دستگاههای اجرایی و شهرداریها را گامی بزرگ در جهت رشد و توسعه اصفهان عنوان نمود و اظهار داشت : دولت با عزمی راسخ درصدد رفع مشکلات  موجود و خدمت گذاری به مردم عزیز است.

احمدی تصریح کرد: انشاء ا… با همفکری و هم افزایی بین بخشی شاهد ارتقاء جایگاه اصفهان در تمامی عرصه ها باشیم.

قاسم زاده شهردار اصفهان نیز در این دیدار، اظهار داشت: نگاه ما برپایه هم افزایی و همکاری و تعامل با همه مجموعه ها بویژه فرمانداری اصفهان است.

وی افزود: انشاء ا… با همکاری شورای اسلامی شهر اصفهان و، فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی بتوانیم در راستای رفع موانع و مشکلات موجود بالاخص حاشیه نشینی ، کودکان کار و کارتن خوابی گام های مؤثری برداریم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

صبح امروز (پنجشنبه)، استاندار محترم دکتر مرتضوی به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =