فرماندار اصفهان بر ضرورت نظم بخشی در حوزه آرد و نان تأکید کرد

فرماندار اصفهان اذعان داشت: انجام هماهنگی های لازم، اجرای مقررات، خدمات و مسائل اقتصادی و بانکی، ازجمله مواردی است که برای نظم بخشی در حوزه آرد و نان باید مورد توجه ویژه قرار دهیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان، با تأکید بر ضرورت نظم بخشی در حوزه آرد و نان، اظهار داشت: انجام هماهنگی های لازم، اجرای مقررات، خدمات و مسائل اقتصادی و بانکی، ازجمله مواردی است که برای نظم بخشی در حوزه آرد و نان باید مورد توجه ویژه قرار دهیم.

فرماندار اصفهان بر لزوم تسریع در صدور مجوز برای ایجاد نانوایی های آزادپز، تأکید کرد و افزود: در صورت فعالیت چند واحد نانوایی یارانه ای در یک منطقه، طبق مقررات و ضوابط تدابیر و اقدامات لازم برای تبدیل یکی از آنها به واحد نانوایی آزادپز انجام و واحد نانوایی یارانه ای به مکان یا محل دیگری که فاقد نانوایی است، منتقل گردد.

احمدی تصریح کرد: پراکندگی نانوایی های یارانه ای باتوجه به نیاز مکانی و رعایت عدالت در توزیع آرد یارانه ای در اقصی نقاط شهرستان، ازجمله مواردی است که باید باجدیت پیگیر آن باشیم.

وی افزود: اجرای سیاست های تشویقی برای نانوایی هایی که نان باکیفیت به مردم تحویل می دهند و مردم از آنها راضی هستند، را باید در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: جلسات این کارگروه به طور مرتب و مستمر برگزار و مصوبات آن پیگیری گردد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =