فرماندار اصفهان: براساس قانون، خلأ و مانعی برای ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها وجود ندارد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی پیرامون موضوع کودکان کار تشکیل و ابعاد موضوع به اطلاع مردم رسانده شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان، با تأکید بر اهمیت ساماندهی متکدیان و کارتن خواب ها، عنوان کرد: براساس قانون، وظیفه دستگاه های اجرایی در خصوص ساماندهی کارتن خواب ها مشخص است که باید با همکاری و هم افزایی اقدامات لازم برای بهبود شرایط کنونی انجام گردد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه براساس قانون، خلأ و مانعی برای ساماندهی متکدیان وجود ندارد و می توانیم خلأ های احتمالی موجود را مرتفع سازیم، افزود: تجزیه و تحلیل دقیق و درست افرادی که در مراکز غربالگری به نوعی نگهداری می شوند و ارجاع آنها به دستگاه ها و مراکز مربوطه برای همراه کردن دستگاه های ذی مدخل و کاهش تکدیگری و آسیب های اجتماعی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اظهار داشت:  قریب به ۲ هزار فرصت شغلی در شهرستان اصفهان شناسایی و ایجاد شده که بر این اساس می توانیم از ظرفیت خوب بهبودیافتگان مواد مخدر در بازار کار استفاده و حتی المقدور مشکل بیکاری آنان را مرتفع سازیم.

احمدی تصریح کرد: عدم وجود مکان مناسب برای غربالگری و مدیریت آن و کمبود کمپ ماده ۱۶، ازجمله مشکلاتی است که در ارتباط با کارتن خواب ها و معتادان متجاهر با آنها مواجه هستیم که دستگاه های ذی مدخل باید با هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم در راستای رفع مشکلات موجود اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی پیرامون موضوع کودکان کار تشکیل و ابعاد موضوع به اطلاع مردم رسانده شود، افزود: شهرداری با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی نسبت به تعیین مکانی مشخص برای نگهداری و ساماندهی کودکان کار اقدام نماید.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =