فرماندار اصفهان: زباله های بیمارستانی که تهدیدی برای جامعه محسوب می شود باید ایمن سازی و در شرایطی خاص دفن شوند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: زباله های بیمارستانی اگر به درستی مدیریت و دفن نشود، به عنوان یکی از مهمترین معضلات جوامع شهری و تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان روز گذشته (شنبه) با حضور فرماندار اصفهان و سرپرستان فرمانداری های ۴ شهرستان کوهپایه، ورزنه، هرند و جرقویه و شهرداران ۱۳ شهر شرق اصفهان پیرامون انتقال زباله های بیمارستانی، مطب ها و کلینیک های خصوصی به سایت مربوطه و نحوه بی خطرسازی و دفن آنها برگزار شد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این جلسه، عنوان کرد: زباله های بیمارستانی اگر به درستی مدیریت و دفن نشود، به عنوان یکی از مهمترین معضلات جوامع شهری و تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شود.

وی  تأکید کرد: زباله های بیمارستانی، عفونی و شیمیانی که برای سلامت جامعه تهدید محسوب می شود باید ایمن سازی و در شرایطی خاص دفن شوند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 16 =