فرماندار اصفهان: زباله های بیمارستانی که تهدیدی برای جامعه محسوب می شود باید ایمن سازی و در شرایطی خاص دفن شوند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: زباله های بیمارستانی اگر به درستی مدیریت و دفن نشود، به عنوان یکی از مهمترین معضلات جوامع شهری و تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان روز گذشته (شنبه) با حضور فرماندار اصفهان و سرپرستان فرمانداری های ۴ شهرستان کوهپایه، ورزنه، هرند و جرقویه و شهرداران ۱۳ شهر شرق اصفهان پیرامون انتقال زباله های بیمارستانی، مطب ها و کلینیک های خصوصی به سایت مربوطه و نحوه بی خطرسازی و دفن آنها برگزار شد.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این جلسه، عنوان کرد: زباله های بیمارستانی اگر به درستی مدیریت و دفن نشود، به عنوان یکی از مهمترین معضلات جوامع شهری و تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شود.

وی  تأکید کرد: زباله های بیمارستانی، عفونی و شیمیانی که برای سلامت جامعه تهدید محسوب می شود باید ایمن سازی و در شرایطی خاص دفن شوند.

 

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 11 =