فرماندار اصفهان: تأثیر معدل و سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون سراسری، نقش مؤثری در ارتقاء علمی و سطح دانش دانش آموزان دارد

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به تأثیر معدل و سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون سراسری، خاطرنشان کرد: تأثیر معدل و سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون سراسری، نقش مؤثری در ارتقاء سطح علمی و دانش دانش آموزان دارد و باعث دغدغه مندی خانواده ها و دانش آموزان نسبت به آینده خودشان می شود که  بسیار ارزشمند است.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: وزارتخانه بایستی نسبت به بسیج منابع و امکانات سایر دستگاه ها از طریق ساز و کارهای مربوطه بیش از پیش اقدام نماید و برونداد آن در قالب ابلاغیه های متعدد تجلی یابد.

احمدی افزود: دبیرخانه ای نیز پیرامون برگزاری آزمون های نهایی در ستاد شهرستان تشکیل و دیگر دستگاه ها ملزم به همکاری با آموزش و پرورش شوند و مکاتبات و پیگیری های لازم برای رفع مسائل احتمالی موجود صورت پذیرد.

گفتنی است، با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مهلت تبلیغات انتخابات ساعت ۸صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات به پایان خواهد رسید.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲

وزیر کشور عنوان کرد: کسی نباید امنیت روانی مردم را با اخبار دروغین و شایعات مخدوش کند، امروز زمینه بسیار خوبی برای رقابت وجود دارد و ۱۵ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند که بی سابقه است.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

مؤمنی عنوان کرد: ساماندهی انتخاباتی به صورت منطقه به منطقه، شعبه به شعبه، انفرادی ‌و تخصصی/ پیگیری ماموریت ها به صورت بازآموزی، تمرین و مانور در مهلت باقی مانده تا انتخابات انجام می شود.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =