فرماندار اصفهان: ضرورت داشتن نظم، حوصله و امانت داری در فرایند اجرای انتخابات / تلاش دشمن برای عدم مشارکت گواه مؤثر بودن آرای مردم است

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جمع تعدادی از عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.
فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: در هیچ کشوری چنین انتخاباتی برگزار نمی‌شود که همه دشمنان برای عدم مشارکت به خط شده باشند و همین دلیل خوبی برای اثر داشتن آرای مردم است.
وی بر لزوم آمادگی کامل همه عوامل انتخابات تاکید کرد و افزود: باید برای پیشامد هر سناریویی آمادگی لازم را داشته باشید و برای این کار نظم، امانت داری، حوصله و رضای خداوند را در نظر بگیرید تا از اشتباهات ناخواسته پرهیز شود.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =