مسئول کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان گفت: در سه هفته باقی مانده تا انتخابات، پیگیری ماموریت های کمیته ساماندهی به صورت بازآموزی، تمرین، مانور و همایش ادامه خواهد داشت

مؤمنی عنوان کرد: ساماندهی انتخاباتی به صورت منطقه به منطقه، شعبه به شعبه، انفرادی ‌و تخصصی/ پیگیری ماموریت ها به صورت بازآموزی، تمرین و مانور در مهلت باقی مانده تا انتخابات انجام می شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسن مومنی با اشاره به روند برنامه های کمیته ساماندهی انتخابات شهرستان اصفهان، اظهار کرد: کمیته ساماندهی بخشی از کمیته اجرایی انتخابات است که کار خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرده است.

وی افزود: تا مردادماه سال جاری ۲۰ جلسه با تمام اعضای قبلی، معتمدین، افراد موثر محلات در مناطق ۲۰ گانه اصفهان برگزار کردیم و در بعضی مناطق جلسات خود را تکرار کردیم که در مجموع ۲۷ جلسه منطقه ای با این افراد برگزار و مسئولان مناطق مشخص شدند.

مسئول کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان تصریح کرد: در ادامه از مسئولان مناطق خواسته شد تا اعضای ستاد منطقه در کمیته های اجرایی، مشارکت، آموزش، فناوری اطلاعات و پشتیبانی را معرفی کنند و تا حدودی ستاد مناطق ۲۰ گانه تشکیل شد. وی ادامه داد: با توجه به وسعتی که منطقه ۱۰ داشت، این منطقه را به دو منطقه تقسیم کردیم و در مجموع ۲۱ منطقه آماده برگزاری انتخابات در شهرستان اصفهان است.

مومنی افزود: در ادامه روند امور اجرایی انتخابات، رابطین نمایندگان فرماندار در مناطق مشخص شدند و بنا شد رابطین نمایندگان فرماندار را در ۹۷۲ شعبه اخذ رای اصفهان چینش کنند که این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: هر ستاد منطقه ماموریت دارد اعضای شعبه خود را چینش کند و بین ۵ تا ۹ نفر اعضای ستاد شعبه را مشخص کند.

مسئول کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان گفت: از مردادماه تاکنون هر هفته یک جلسه به صورت مجزا برای مسئولین مناطق یا برای رابطین مناطق و یا به صورت مشترک داشته ایم و در این جلسات تمام مسئولیت های مشترک، اجرایی، آموزشی، اجرایی، پشتیبانی و فناوری اطلاعات به صورت منطقه به منطقه، شعبه به شعبه، انفرادی و حتی تخصصی پیگیری می شود.

وی افزود: در سه هفته باقی مانده تا انتخابات، پیگیری ماموریت ها به صورت بازآموزی، تمرین، مانور و همایش ادامه خواهد داشت.

مومنی ابراز کرد: دیروز، امروز و فردا جلسات آموزشی و مصاحبه با نمایندگان فرماندار در تمامی شعب را خواهیم داشت، یعنی محور نیروی انسانی، آموزش و نوعی ساماندهی و چینش نیروهای انتخاباتی با آن ظرفیت حدود هشت هزار نفری است که فقط مربوط به اجرا می شود و آن را در کمیته اجرایی پیگیری می کنیم.

 

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دوازده =